27 Eylül 2007 Perşembe

HERKESE SELAMLAR BEN GELDİM ...

BİR İNSANA VERİLEBİLECEK EN GÜZEL ARMAĞAN, SEVGİ'DİR...
ÇÜNKÜ VERİLEN ŞEY YÜREKTİR..
VE DOSTUM; BİR İNSANI SEVEBİLMEK İNAN YÜREK İŞİDİR..
YÜREKLİMİSİN???

Hiç yorum yok: